تجهیزات ریتال ( Rittal )

تجهیزات ریتال ( Rittal )

در حال حاضر شرکت پارسیان شبکه در پروژه های مختلف طیف گسترده ای از تجهیزات ریتال ( Rittal ) را مورد استفاده قرار می دهد.( مشاهده رزومه )شرکت ریتال در سال 1961 کار خود را با تولید انواع تابلوهای برق در شهر Ritter Shausen آلمان شروع کرد و در طی سال های زیاد با کمک افراد ماهر و متخصص و ابتکار در زمینه تولید تابلوها و تجهیزات جانبی آن، تا امروز به عنوان بزرگترین تولید کننده تابلوهای استاندارد در کل دنیا شناخته می شود. تا جایی که امروزه در اکثر کشورها ریتال را به عنوان یک استاندارد در زمینه تابلوها شناخته و تولیدکنندگان کشورهای دیگر مانند چین از عبارت “طرح ریتال” برای محصولات خود استفاده می کنند.

هم اکنون کارخانه ریتال دارای حدودا هفت هزار نیروی متخصص در 20 مرکز تولید محصول این شرکت بوده و در کل دنیا بیش از 100 شعبه و نمایندگی دارد. در حال حاضر 20 مرکز تحویل در کشور آلمان ارائه دهنده خدماتی از قبیل فروش و نیازهای دیگر مشتریان می باشد. تابلوهای تولیدی شرکت ریتال دارای تنوع بسیار زیادی است.

به عنوان مثال می توان به تابلوهای کوچک (به صورت دیواری)، تابلوهای ایستاده، تابلوهای ضد انفجار، تابلوهای مخصوص برای کامپیوترهای صنعتی، تابلوهای کنترل و فرمان، تابلوهای مدل EMC و … اشاره کرد. این شرکت علاوه بر تولید تابلو به ساخت تمام تجهیزات موجود در تابلوها مانند کولرهای صنعتی، فن و فیلتر، لیمیت سوییچ و بسیاری از تجهیزات جانبی مورد نیاز دیگر نیز مشغول می باشد.

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  ۲۲۸۸۴۲۶۲ ، ۲۲۸۸۳۳۳۷

خانه درباره ماتماس با ما