تست فلوک کابل شبکه و فیبرنوری

پس از اجرای زیرساخت پسیو پروژه، تست فلوک کابل شبکه و فیبرنوری با دو هدف زیراجرا میشود:
– تأیید کیفیت محصولات استفاده شده
– تأیید کیفیت اجرای کار

در کل برای تست کابل دو روش کلی وجود دارد

Permanent link:در این نوع تست از پچ کورد با کیفیت استفاده می شود پچ کورد بایستی از همان گروهی باشد که لینک اصلی است

Channel test:در این تست معمولا لینک بعد از نصب کابل بررسی می گردد این نوع تست بیشتر جهت تعمیر ونگهداری و سرویس استفاده می شود .

کابل های شبکه شامل کابل های زوج سیم و فیبر نوری می باشند.در تست کابل های زوج سیم (TP)پارامترهایی نظیر متراژ، تلفات انتشار سیگنال، تلفات سیگنال های انعکاسی، میرایی تداخل زوج سیم ها، نسبت سیگنال به نویز زوج سیم ها و … ارزیابی می شود.در تست کابل های فیبر نوری نیز متراژ فیبر و میزان تلفات فیبر سنجیده می شود.

برترین ویژگی تست فلوک افزایش 33 درصدی بهروری شبکه با صرف هزینه ای  اندک می باشد . ضمن اینکه  این مساله باعث افزایش طول عمر تجهیزات Active  از قبیل سرور های شبکه ،کارت های شبکه ، سوییچ ها ، روتر ها ، فایروا ل و دوربین ها و تجهیزات مخابراتی نیز می گردد. بنظر می رسد اجرای تست شبکه بر روی شبکه شما امری ضروری می باشد . شرکت سامانه های هوشمند پارسیان شبکه با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و همچنین داشتن تجربه‌ای قوی در این زمینه،آماده ارائه‌ی خدمات در امور شبکه و زیر ساخت های آن  می‌باشد.

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  ۲۲۸۸۴۲۶۲ ، ۲۲۸۸۳۳۳۷

خانه درباره ماتماس با ما