خدمات امنیت و نظارت مراکز داده

سیستم‌های نظارت تصویری هوشمند به‌منظور نمایش تصاویر واقعی و بدون تأخیر در محیط‌های متفاوت با سوژه‌های ثابت یا متحرک، به کار می‌روند. تجمیع این سیستم‌ها در سیستم‌های Access Control به‌منظور تشخیص رفتارهای مشکوک و پرسه زدن افراد خرابکار در مناطق امنیتی و ممنوعه اهمیت قابل‌توجهی دارد. سیستم‌های نظارت تصویری هوشمند از طریق نرم‌افزار مدیریت تصاویر مربوطه می‌توانند به‌صورت خودکار به شناسایی اشیا در نواحی مشخص بپردازند.

به‌طور کلی بخش اعظمی از تصاویر ضبط می‌شوند اما به علت محدودیت زمانی هیچ‌گاه همه آن‌ها مشاهده و بررسی نمی‌شوند. در نتیجه ضبط اتفاقات و فعالیت‌ها از دست می‌روند و رفتارهای مشکوک در زمان وقوع آن ملاحظه نمی‌شوند تا از آن‌ها جلوگیری شود، بنابراین برای حل چنین مشکلاتی باید سامانه‌ها را به‌سوی نظارت تصویر هوشمند هدایت کنیم.

تصویر هوشمند باعث کاهش مقدار زیادی از اطلاعات موجود در تصویر می‌شود و همچنین باعث می‌شود تصویر برای سامانه‌ها و افراد قابل اداره کردن باشد. سیستم‌های نظارت تصویری هوشمند به‌صورت خودکار تصویر گرفته‌شده را تحلیل کرده و از اطلاعات به‌دست‌آمده استفاده می‌کنند. امروزه زمانی که صحبت از تشخیص حرکت در دوربین مداربسته باشد به نحوی است که گویی راجع به یک پارامتر بسیار ابتدایی و ضروری صحبت می‌شود. از این هوشمندی اولیه چند سالی بیش نمی‌گذرد که شرکت‌های بزرگ اقدام به تقویت پردازشگرهای دوربین مداربسته های خود نموده و قابلیت‌های زیادی را به دوربین مداربسته ها اضافه نموده‌اند.

قابلیت‌هایی که گاهی تأثیر مستقیم بروی کیفیت تصویر داشته و یا منجر به افزایش قابلیت‌های دوربین مداربسته می‌گردد. در این خصوص دوربین مداربسته هایی صاحب قدم بوده و قابلیت‌های پردازش تصویر را در سری دوربین مداربسته های حرفه‌ای خود ارائه نموده‌اند. قابلیت‌هایی مانند تشخیص حرکت در Background، شمارش اشیا، تشخیص شلوغی، توقف غیرمجاز، دیوار مجازی و …

اصطلاح داده‌های بزرگ (Big Data) خیلی وقت نیست که مطرح‌شده است. امروزه، دسترسی به دیدگاه‌های واقعی و فوری در مورد رفتار مشتری یک مزیت رقابتی در صنایع متعدد به‌حساب می‌آید. شمارش نفرات مبتنی بر ویدئو به کمک نصب دوربین مداربسته به فروشگاه‌ها و سرویس‌های خدماتی دیگر روشی برای برداشت و تحلیل داده‌های مشتری ارائه می‌کند. شما می‌توانید با نصب دوربین‌های مداربسته هوشمند و آنالیز تصاویر دوربین مداربسته درب ورودی، تعداد افراد وارد شده به محل و همچنین تعداد افرادی که از راهرو‌های مختلف داخلی عبور کرده‌اند را با ثبت زمان و اطلاعات تحلیلی بعدی در اختیار داشته باشید.

برای نمونه، تحلیل و آنالیز تصاویر دوربین مداربسته مربوط به شمارش نفرات در موارد زیر کمک می کند :

  • به فروشگاه‌ها در محاسبه نرخ‌های تبدیل و ارزیابی نتایج کمپین‌های تبلیغاتی آن‌ها
  • موزه‌ها، شرکت‌کنندگان نمایشگاه‌ها و همایش‌ها در ارائه آمار بازدیدکنندگان
  • امور مربوطه به خدمات امنیت و نظارت مراکز داده

شرکت سامانه‌های هوشمند پارسیان شبکه با بهره‌گیری از کارشناسان ومتخصصان خود در مسائل مربوط مراکز داده تا کنون پروژه‌های بزرگی را با موفقیت به اتمام رسانده است.( مشاهده رزومه )

انتخاب درست ، اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب ، کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان شبکه استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  ۲۲۸۸۴۲۶۲ ، ۲۲۸۸۳۳۳۷

خانه درباره ماتماس با ما