اجرای فیوژن فیبر نوری

امروزه با افزایش هر چه بیشتر ترافیک داده ها در کاربرد های مختلف مانند تلفن های هوشمند، سیستم های نظارت تصویری ، مراکز داده رساندن فیبر نوری به منازل ،شبکه های پشتیبان و حتی کابل های ارتباطی فیبر نوری دریایی و بین المللی نیاز به سخت افزارهای با فناوری بالاترجهت افزایش سرعت و در نتیجه افزایش حجم انتقال اطلاعات در کوتاهترین زمان ممکن دارند.
به فرایند متصل کردن تار های فیبر نوری فیوژن فیبر نوری یا جوش فیبر نوری می‌گویند. در واقع تولید کنندگان کابل های فیبر نوری، این کابل ها را در اندازه های مشخص و محدودی تولید می کنند به همین علت در زمان نیاز به طول بیشتر، مجبور به اتصال چند کابل فیبر نوری به هم تا رسیدن به طول مورد نظر می باشیم که به این عمل فیوژن فیبر نوری می گویند. که این اتصال بیشتر در رک پسیو مراکز داده ،  اتاق های سرور ، ورودی ساختمان ها محفظه های کابل کشی، نقاط مبدا و مقصد،  و هر نقطه واسطه بین فرستنده و گیرنده صورت میگیرد. همچنین در زمان قطع شدن قسمتی از کابل به دلایل مختلف نظیر حفاری نیاز به اتصال محل قطع شدگی کابل می باشد. که به این عملیات اصطلاحا مفصل بندی فیبر نوری اطلاق می‌شود.
شرکت سامانه های هوشمند پارسیان شبکه با انجام چندین پروژه ی بزرگ در زمینه ی فیبر نوری توانایی اجرای فیوژن فیبر نوری در هر بخشی را دارا می باشد، این شرکت با بهره گیری از دستگاه  فوجیکورا 50S ساخت کشور ژاپن در تمام نقاط کشور انجام عملیات فیوژن را انجام میدهد.

مشخصات دستگاه فوجیکورا 50s به صورت زیر می باشد:

– جوش اتصال فیبر نوری در 14 ثانیه
– مقابل در برابر ذرات ریز
– باتری Li-Ion با 200 جوش اتصال در هر بار شارژ
– دارای گیره غلاف

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی : ۲۲۸۸۴۲۶۲ ، ۲۲۸۸۳۳۳۷

خانه درباره ماتماس با ما