خدمات شبکه و زیر ساخت

با توجه به اهمیت خدمات شبکه و زیر ساخت شبکه های کامپیوتری و همچنین تجهیزات بکار گرفته شده این شرکت با سابقه طولانی در راه اندازی شبکه های پسیو ادارات و بانک ها و آشنایی با انواع برندهای پسیو در ایجاد بستر مناسب و استاندارد با بکارگیری از متخصصین خود در زمینه های مشاوره ، طراحی ، بررسی و شناخت نیازهای سازمان و انتخاب تجهیزات و تهیه اسناد مناقصه و پیاده سازی شبکه های کامیوتری فعالیت می نماید.

بررسی و شناخت و نیاز سنجی

• بررسی و شناخت ، نیاز سازمان
• بررسی نوع بستر شبکه با توجه به شرایط امکانات و فضاهای موجود
• بررسی نوع ساختار شبکه و تامین پهنای باند مورد نیاز برای کارفرما
• انتخاب تجهیزات مطابق با طراحی و نیاز کارفرما

طراحی و تهیه اسناد مناقصه و انتخاب تجهیزات

برای طراحی یک شبکه پسیو استاندارد برای یک مجموعه بایستی به یکسری از پارامترهای مهم از قبیل توسعه پذیری ، امنیت فیزیکی ، مدیریت و دسترسی آسان توجه داشت که این شرکت با توجه به بکار گیری از نیروهای متخصص و سابقه اجرایی طولانی در این زمینه موفق به ارائه خدمات به مشتریان خود در این زمینه گردیده و هم اکنون نیز آماده خود را جهت ارائه این سرویس اعلام می نماید.

پیاده سازی شبکه های کامپیوتری

برای نصب و راه اندازی یک شبکه استاندارد و مطمئن بعد از مراحل طراحی و انتخاب تجهیزات نیاز به ابزار استاندارد و کامل و تیم متخصص و فنی می باشد . شرکت پارسیان شبکه با سابقه طولانی در این زمینه موفق به تکمیل تجهیزات وابزار آلات مورد نیاز به نسبت هر نوع پروژه گردیده است . این شرکت با در اختیار داشتن نیرو های کارآمد و دوره دیده در راستای کابل کشی ساخت یافته و رعایت استاندارد های اجرایی شبکه از قبیل TIA 568 A,B و BICSI موفق به اجرا و تحویل پروژه های متعددی گردیده که در بخش های بعدی به صورت مختصر معرفی می گردند .

مشاوره ، طراحی و پیاده سازی زیر ساخت های مبتنی بر فیبرنوری

گسترش تکنولوژی هایی همچون اینترنت و موبایل وتوسعه آنها در بین مردم وافزایش ضریب نفوذ تلفن و همینطور محدودیت ارتباطات با کابلهای مسی سبب افزایش روز افزون به پهنای باند بیشتر شده است، این موضوعات سبب انتقال ارتباطات از بسترهای قدیمی مانند کابل های مسی به کابل های فیبر نوری شده است.
در دهه اخیر گسترش تکنولوژی جدید مربوط به فیبر نوری Fiber to the anywhere (FTTX) باعث رویکرد اکثر کشورهای پیشرفته دنیا به این تکنولوژی شده و در کشور ما نیز فعالیت های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
سامانه های هوشمند پارسیان شبکه افتخار دارد از جمله شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی نوین
FTTXمی باشد تا گام بلندی در راه تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان ایران برداشته باشد .
این مجموعه با دارا بودن بخش های مشاوره و طراحی ، تحقیق و توسعه ، نصب و راه اندازی ، پشتیبانی و نگهداری این امکان را دارد تا کلیه نیازهای مشتریان خود را در زمینه تخصص های فوق و همچنین راهکارهای دیگر در زمینه طراحی و اجرای پروژه های فیبر نوری تامین نماید.

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  22884262 ، 22883337

خانه درباره ماتماس با ما