سیستم های دوربین مدار بسته

سیستم های نظارتی مدار بسته و تجهیزات جانبی آن کمک بسیار موثری در حفاظت ، نظارت و کنترل سیستم ها ، مراکز تجاری ، مناطق صنعتی و… به شمار می آید. استفاده از این تجهیزات در دنیای امروز باعث کاهش نیروی انسانی ، کاهش هزینه ها و افزایش امنیت میگردد.
استفاده از بهترین طراحی و انتخاب مناسبترین سیستم های دوربین مدار بسته مهمترین عامل انجام پروژه های بزرگ در حوزه نظارت تصویری می باشد.
شرکت پارسیان شبکه با استفاده از متخصصین خود توانسته است در بسیاری از پروژه های نظارت تصویری سربلند باشد.

کاربردهای دوربین مداربسته

کاربرد اصلی و عمده دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس را نیز دارد.
– جلوگیری از ارتکاب جرایم
– کاربرد صنعتی
– کنترل ترافیک
– امنیت نقل و انتقال
– بانکها

دوربین های آی پی تحت شبکه

دوربین های ip نسل جدید دوربین های مداربسته هستند. امروزه بازارهای جهانی تمایل زیادی به دوربین های دیجیتال نشان داده است. این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست از امواج کاملا دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده های تصویر و صدا استفاده می کنند. یعنی برخلاف دوربین های آنالوگ، این دوربین ها از همان ابتدای دریافت تصاویر امواج را دیجیتال می کنند. ضمن بکارگیری از امواج دیجیتال ، آنها تحت بستر شبکه کنترل و مرتبط می شوند. هر دوربین همانند یک وسیله در شبکه عمل می کند و به وسیله شناسه شبکه ip و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل می گردد.

موقعیت دوربین های مداربسته

دوربینهای داخلی و دوربینهای خارجی (Indoor vs. Outdoor Cameras)
جایگاه نصب یک دوربین معمولا تعیین کننده نوع دوربین مداربسته مورد نیاز می باشد. به طور مثال دوربینی که در مکان باز قرار میگیرد باید مقابل هوای سرد ، خاک و آب مقاوم باشد پس باید از دوربینهای خارجی یا Outdoor استفاده گردد . در مکانهای سر پوشیده و داخلی می توان از دوربینهای مدار بسته داخلی Indoor استفاده نمود

میدان دید (Field of View)

دوربین مداربسته باید در موقعیتی قرار گیرد که بیشترین جزئیات را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. به طور معمول برای یک فضای محصور مثل یک اتاق باید از لنزهای واید که بیشترین فضا را برایمان میگیرد استفاده نماییم و برای راهروی طولانی بهتر از یک لنز تله استفاده نمود.

بستر زیر ساخت مناسب دوربین های مدار بسته

زیرساخت ها در هر پروژه ای از اساسی ترین بخش های آن می باشد. در پروژه های نظارت تصویری ، کابل کشی شبکه دوربین ها از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.یک طراحی خوب و اجرای مناسب در شبکه های نظارت تصویری باید علاوه بر بعد کیفی ، از نظر مالی و آینده نگری نیز قابل توجیه باشد.به طوریکه علاوه بر رفع نیازهای فعلی کارفرما قابلیت انعطاف و توسعه نیز داشته باشد.شرکت پارسیان شبکه مجری پروژه های نظارت تصویری (مشاهده پروژه‌های انجام شده) با بیش 100 پروژه در حوزه های مختلف آماده طراحی ، مشاوره و اجرای پروژه های بزرگ می باشد. این شرکت با داشتن بیش از 30 نیروی متخصص و تجهیزات به‌روز و پیشرفته (مشاهده تجهیزات مورد استفاده ما) اجرایی توانمندی خود را در این حوزه به اثبات رسانده است.

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  22884262 ، 22883337

خانه درباره ماتماس با ما