شبکه های مبتنی بر فیبر نوری

در حال حاضر ستون فقرات کلیه شبکه های داده، اینترنت و مخابرات مبتنی بر فیبر نوری است.مزایایی چون قابلیت انتقال اطلاعات در مسافت های طولانی و نیز پهنای باند بالا را می توان از جمله شاخصه های آن در مقایسه با سایر رسانه های ارتباطی دانست. همچنین این رسانه ارتباطی از خطر تداخل امواج الکترومغناطیس، که تاثیر مستقیمی روی جریان داده در کابل های مسی می گذارد، در امان است.
تمام شبکه های بزرگ برای ارتباطات بین شبکه ای نیاز به ستون فقرات ( Backbone) با قابلیت انتقال حجم بالای اطلاعات دارند. از سوی دیگر اعتماد پذیری و پایداری این ارتباط نیز از جمله عوامل مهم تاثیر گزار است. پیرو آنچه که قبل از این نیز اظهار شد، امروزه استفاده از فیبر های نوری در ایجاد چنین لینک های ارتباطی بسیار وسیع و گسترده شده است. سرعت مورد نیاز در این ارتباطات از 100 مگابایت در ثانیه به 10 گیگابایت در ثانیه افزایش یافته است.
با توجه به حساس بودن اجرای خدمات فیبر نوری در پروژه ها ، استفاده از تیم فنی متخصص بخش مهم اجرای پروژ های ای حوزه می باشد.

یکی از اصلی ترین زمینه های پارسیان شبکه ، طراحی ، تامین تجهیزات و اجرای ارتباطات فیبر نوری می باشد. متخصصان ما از ابتدا تا انتهای پروژه هم سو با کارفرما تمام موارد را مورد بررسی و پشتیبانی می نمایند. از این رو خدماتی که شرکت پارسیان شبکه ارائه میدهد عبارتند از :
– فیوژن فیبر نوری
– خدمات تست نوری با استفاده از مدرنترین تجهیزات
– خدمات کابل کشی و استقرار فیبر نوری
– تامین تجهیزات و مشاوره قبل از خرید

جهت مشاهده رزومه‌ی پارسیان شبکه، روی این لینک کلیک کنید.

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  22884262 ، 22883337

خانه درباره ماتماس با ما