خدمات شبکه های رادیویی

یکی از سرویس های تخصصی شرکت پارسیان شبکه طراحی و پیاده سازی شبکه های رادیویی انتقال اطلاعات است. این سرویس در حوزه های مختلف خدمات شرکت، از جمله انتقال تصویر دوربین های مدار بسته و…. مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده از لینک های رادیویی به منظور انتقال اطلاعات به خصوص در مواردی که محدودیت های مخابراتی و نیز فاصله جغرافیای انتقال اطلاعات را با مشکل مواجه میکند، و یا در مواردی که برقراری یک شبکه اختصاصی در دو یا چند نقطه ی دور از هم مد نظر باشد، به عنوان یک راهکار سریع و تا حدود زیادی مطمئن (به شرط اجرای درست) و در بسیاری از موارد به عنوان بهترین راهکار مطرح می شود.

مهندسین و متخصصین پارسیان شبکه با شناخت کامل تجهیزات در دسترس و درک درست از اهمیت یک ارتباط بی سیم، در کنار تجربه و دانش خود در حوزه های دیگر صنعت IT سعی خواهند کرد با استفاده از تجهیزات مناسب همراه با طراحی صحیح ارتباط بی سیم مورد نیاز شما را به بهترین شکل ممکن و جهت دستیابی به بالاترین پهنای باند و بالاترین پایداری برقرار کنند. ( مشاهده رزومه )

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  22884262 ، 22883337

خانه درباره ماتماس با ما