شبکه های مبتنی بر کابل مسی

هر شبکه کامپیوتری باید با توجه به شرایط وسیاستهای هر سازمانی ، طراحی و پیاده سازی گردد. این شبکه های کامپیوتری زیر ساخت لازم برای استفاده از منابع فیزیکی و منطقی را در یک سازمان فراهم می آورند. بدیهی است در صورتی که زیر ساخت فوق به درستی طراحی نشود ، در زمان استفاده از شبکه با مشکلات متفاوتی برخورد نموده و هزینه های زیادی برای پشتیبانی و نگهداری شبکه صرف خواهد شد.
برای نصب و راه اندازی یک شبکه استاندارد و مطمئن بعد از مراحل طراحی و انتخاب تجهیزات نیاز به ابزار استاندارد و کامل و تیم متخصص و فنی می باشد . شرکت پارسیان شبکه با سابقه طولانی در این زمینه موفق به تکمیل تجهیزات وابزار آلات مورد نیاز به نسبت هر نوع پروژه گردیده است . این شرکت با در اختیار داشتن نیرو های کارآمد و دوره دیده در راستای کابل کشی ساخت یافته و رعایت استاندارد های اجرایی شبکه از قبیل TIA 568 A,B   و  BICSI  موفق به اجرا و تحویل پروژه های متعددی گردیده که در این لینک قابل مشاهده است .

شرکت سامانه‌های هوشمند پارسیان شبکه با سابقه طولانی در راه اندازی شبکه های پسیو ادارات و بانک ها و آشنایی با انواع برندهای پسیو در ایجاد بستر مناسب و استاندارد با بکارگیری از متخصصین خود در زمینه های مشاوره ، طراحی ، بررسی و شناخت نیازهای سازمان و  انتخاب تجهیزات و تهیه اسناد مناقصه و پیاده سازی شبکه های کامیوتری فعالیت می نماید.

یکی از اصلی ترین زمینه های پارسیان شبکه ، طراحی ، تامین تجهیزات و اجرای ارتباطات مبتنی بر کابل مسی می باشد. متخصصان ما از ابتدا تا انتهای پروژه هم سو با کارفرما تمام موارد را مورد بررسی و پشتیبانی می نمایند. از این رو خدماتی که شرکت پارسیان شبکه ارائه میدهد عبارتند از :
1. تست فلوک
2. خدمات کابل کشی و ترانکینگ
3. تامین تجهیزات و مشاوره قبل از خرید

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  22884262 ، 22883337

خانه درباره ماتماس با ما