[av_textblock size=” font_color=” color=”]

خدمات تخصصی اطفاء حریق

شرکت سامانه های هوشمند پارسیان شبکه دارای بیش از 20 پرسنل متخصص با رشته های تحصیلی مدیریت ، برق ، الکترونیک ، عمران ، صنایع و بازرگانی می باشد که تاکنون توانسته با استفاده از پرسنل متخصص و متعهد خود بیش از 100 پروژه ملی و بین اللملی را در زمینه سیستمهای اعلام و اطفاء حریق  و نظارت تصویری به مرحله اجرا در آورده و با موفقیت به پایان رساند .

خدمات قابل ارائه توسط دپارتمان اطفا شرکت پارسیان شبکه :
1- طراحی سیستم اعلام حریق اتوماتیک : متعارف – آدرس پذیر – لیزری – خطی
2- طراحی سیستم اطفاء حریق اتوماتیک : آب – فوم – گازهای ARGON-N2-FM 200- CO2
3- طراحی سیستم حفاظت فیزیکی ( دوربین های مدار بسته – سیستم های حفاظتی پیشرفته )

کارشناسان شرکت پارسیان شبکه با بهره گیری از دانش روز دنیا و با در نظر گرفتن استانداردهایی مانند EN, NFPA,… ارائه دهنده راهکارهای مناسب در زمینه سیستم های اعلام و اطفاء حریق Fire Fighting و سیستم های کنترل تردد در پروژه های ملی و بین المللی بوده و می باشند. این خدمات شامل استانداردها، تاییدیه ها، مقالات علمی مرتبط، خبرنامه ها و آخرین تغییرات تکنولوژی در رابطه با می باشد.
کاربران می توانند، جهت استفاده از خدمات مشاوره سیستم های اعلام حریق، اطفای حریق و سیستم های کنترل تردد با این شرکت تماس حاصل نموده و از خدمات مشاوره ای کارا ارتباطات هوشمند استفاده نمایید.

اعلام و اطفاء حریق

سیستمهای اعلام و اطفاء حریق

سیستمهای اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک

اعلام و اطفاء حریق Fire Fighting

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی : ۲۲۸۸۴۲۶۲ ، ۲۲۸۸۳۳۳۷
[/av_textblock]

خانه درباره ماتماس با ما