تجهیزات لگراند ( Legrand )

تجهیزات لگراند ( Legrand )

شرکت تجهیزات لگراند ( Legrand ) یک شرکت صنعتی فرانسوی است که در لیموژ فرانسه واقع شده است. شرکت لگراند در فروش محصولات و تجهیزات الکتریکال و شبکه، ، یکی از شرکت های پیشتاز جهان می­باشد.در سال 2011، لگراند بزرگ­ترین شرکت دنیا در زمینه کلید و پریز (با داشتن 20 % بازار جهانی) و در زمینه مدیریت کابل از جمله ترانک لگراند (با داشتن 15% بازار جهانی) شناخته شد، که 75 درصد از گردش مالی این شرکت را در سطح بین المللی تامین می­کرد. شرکت لگراند، در 27 کشور، در حداقل یکی از زمینه های اصلی کسب و کار خود پیشتاز بازار می­باشد. لگراند در هند مقام دوم را در فروش کلید و پریز و مقام اول را در فروش فیوز مینیاتوری و تابلوهای توزیع داراست.گروه لگراند در حال گسترش دامنه محصولات خود با بهره گیری از “فن آوری های صرفه جویی در انرژی” و “توسعه پایدار” می­باشد، و همچنین محصولات جدیدی برای “نصب سلول های فتوولتائیک” و “کنترل روشنایی” به تولیدات خود افزوده است.

اصلیت شرکت لگراند به تاریخ 1860 باز می­گردد. زمانیکه یک کارگاه واقع در لیموژ در جاده لئون، برای تولید ظروف چینی شروع به کار کرد.در سال 1904 کمپانی توسط آقای “فردریک لگراند”، که نام خود را روی کمپانی گذاشت خریداری شد.در سال 1919، کمپانی لگراند با “جین مندات” که یک هنرمند اهل لیموژ بود و در اگزیدویل یک کارگاه کوچک تولید کلید برق با استفاده از چینی و جعبه های چوبی داشت، وارد همکاری شد. در آن زمان، قبل از ظهور پلاستیک، چینی بهترین ماده عایقی موجود بود.در سال 1949، پس از وقوع یک آتش سوزی در کارخانه، تصمیم گرفته شد که منحصرا روی تولید تجهیزات کلید و پریز تمرکز شود. شرکت لگراند به سرعت محصولات خود را به تجهیزات حفاظتی مثل فیوز و قطع کننده مدار، تجهیزات مدیریت کابل مثل ترانک لگراند، چراغ اضطراری و … توسعه داد.پس از آن، شرکت لگراند به یک تولید کننده محصولات متنوع الکتریکی با بیش از 150000 محصول تبدیل شد. به این صورت که در سال 2006، در 70 کشور کارخانه و در 180 کشور فروش داشت.

در حال حاضر شرکت پارسیان شبکه در پروژه های مختلف طیف گسترده ای از محصولات این شرکت را مورد استفاده قرار می دهد.( مشاهده رزومه )

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  ۲۲۸۸۴۲۶۲ ، ۲۲۸۸۳۳۳۷

خانه درباره ماتماس با ما