طراحی ، مشاوره و مدیریت اجرایی مراکز خدمات داده استانی

مشخصات پروژه

کارفرما :شرکت مگفا
آدرس : خ بهشتی- بین اندیشه و سهروردی- برج مگفا- شماره 65

مشخصات فنی پروژه

محل اجرای پروژه :اجرای خدمات طراحی و مشاوره 9 استان از مجموع 18 پروژه استانی تعریف شده شامل استان های همدان ، خوزستان ، فارس ، خراسان رضوی ، کرمان ، گیلان، اصفهان، چهارمحال بختیاری  و یزد
سایر مشخصات : این پروژه در راستای ایجاد شبکه ملی اینترنت و اینترانت کشور از سوی وزارت ارتباطات تعریف شده وتحت مدیریت سازمان فناوری اطلاعات اجرا شده است..
زمان شروع : 1390
زمان کامل اجرای پروژه :38  ماه

مستندات و فعالیت ها

مستندات :
مستندات این پروژه شامل تکمیل فاز شناخت، طراحی تفصیلی، مشاوره و مدیریت اجرایی و مستندات نهایی می باشد.
خدمات و فعالیت های ارائه شده:
خدمات مورد انتظار کارفرما در این پروژه، ارزیابی امکانات و زیر ساخت ها براساس نیازمندی های کلان پروژه و ارائه راهکار ها و طراحی های تفصیلی  در راستای ایجاد و راه اندازی مراکز خدمات داده استانی می باشد. در طی این پروژه خدمات زیر به کارفرمای اصلی و دوم ارائه شده است:
–    بررسی، نیازسنجی و مستند سازی طرح مقاوم سازی و عمرانی مراکز داده براساس استاندارد آئین نامه اجرایی 2800 و مقررات ملی ساختمان.
–    مشاوره ، بررسی، محاسبه توان مصرفی و دیماندی، طرح توزیع و توسعه برق مرکز داده در سطح 2/3 افزونگی با توان تقریبی 400 KVA   و جریان 600A  اکتیو در هر سایت، مطابق با استاندارد TIA942 ، ASHARE و آئین نامه نشریه 110
–    مشاوره، محاسبه و مدل سازی طراحی سیستم سرمایش مرکز داده براساس سیستم INROOM –   HVACبا ظرفیت نهایی 50 تن تبرید در هر مرکز داده.
–    مشاوره، محاسبه و مدل سازی طراحی سیستم اعلام . اطفاء حریق خودکار با گاز عامل FM200 بالغ بر 1000 متر مربع فضا سازی و 1500 کیلوگرم گاز عامل مطابق با استاندارد های TIA 942، NFPA 75 /101/70  و NFPA 2001.
–    مشاوره، طراحی و ایجاد شبکه ساخت یافته بر مبنای تکنولوژی TOR  بروی بستر CAT 7  و OM3 بالغ بر 5000 متر کابل دیتا با قابلیت دستیابی به  500 پورت  دسترسی 10G  بروی بستر مسی در هر مرکز. مطابق با استاندارد های TIA 942 – TIA/ANSI 568/606/569/598  & …
–    مشاوره و طراحی ساختار سیستم امنیت فیزیکی و کنترل دسترسی براساس تجهیزات سیستم PARADOX  کانادا و VIRDI.شرکت مگفا به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های فعال در زمینه تامین، تجهیز، اجرا و مشاوره مراکز داده در سطح کشور می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن بالاترین رتبه ها و گواهی های حرفه ای به عنوان بزرگترین پیمانکار حوزه خدمات مرکز داده در سطح کشور و وزارت ارتباطات شناخته می شود. در مدت دو سال گذشته پس از انعقاد قرارداد همکاری با این شرکت، با در اختیار داشتن بیش از 10 پروژه در خدمات تجهیز و راه اندازی مراکز داده  شرکت پارسیان به عنوان برترین پیمانکار و مشاور شرکت مگفـا در دوره فعالیت آن شرکت شناخته شده است.

تصاویر پروژه پیاده سازی و راه اندازی مرکز داده شارع دو

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانه درباره ماتماس با ما