تجهیزات نظارت تصویری

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

تههیزات نظارت تصویری

تجهیزات نظارت تصویری

سیستم‌های نظارت تصویری و ذخیره تصاویر امروزه به یکی از سامانه‌های فراگیر و بسیار پیشرفته تبدیل شده است.سیستم نظارت تصویری در جهت کنترل تردد و حمل و نقل شهری، جمع آوری مدرک برای مراجع قضایی و همچنین جهت برقراری امنیت و آرامش برای افراد جامعه بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. این فناوری در سال های اخیر با گذار از یک سیستم ساده ی آنالوگ و مستقل تبدیل به راهکارهای شبکه ای و دیجیتال شده که در حقیقت صنعت نظارت تصویری را با انقلابی روبرو کرده و طی ان اطلاعات نظارت تصویری به گونه ای دیگر آنالیز ، آرشیو ، توزیع و مدیریت میشوند.

تجهیزات نظارت تصویری شامل دوربین های مدار بسته آنالوگ و دیجیتال تحت شبکه و انواع تجهیزات مدیریت تصاویر مانند اتاق های مانیتورینگ، نرم افزار ها و سخت افزارهای ذخیره سازی و نمایش و انتقال تصاویر می باشند.
استفاده از تجهیزات به روز نظارت تصویری عضو جدانشدنی پروژه های با امنیت بالا و خاص می باشد.
این مجموعه با دارا بودن بخش های مشاوره و طراحی ، تامین تجهیزات این امکان را دارد تا کلیه نیازهای مشتریان خود را در زمینه تخصص های فوق طراحی و تامین  تامین نماید.
شرکت سامانه های هوشمند پارسیان شبکه در راستای این موضوع اقدام به فروش تجهیزات مختلفی در این حوزه نموده است
این تجهیزات عبارتند از :
1- دوربین های مدار بسته هوشمند Umbo
2- دوربین مدار بسته پاناسونیک
3- سیستم های ذخیره سازی تصاویر پاناسونیک

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

[/av_textblock]

خانه درباره ماتماس با ما