باتوجه به گسترش زمینه های فعالیت شرکت و نیاز واحد بازاریابی به معرفی تمامی بخش های عملیاتی در وب سایت شرکت و مبنی بر صورتجلسه هیات مدیره در این مورد باز طراحی وب سایت شرکت در دستور کار قرار گرفت و با همکاری چه بیشتر بخش های مختلف شرکت این وب سایت در حداقل زمان ممکن فرآیند بازطراحی وب سایت شرکت انجام شد.

با توجه به اینکه پارسیان شبکه در زمینه های مختلفی فعالیت دارد، تلاش شد تا وب سایت جدید بتواند، تنوع محصولات و خدمات این شرکت را پوشش داده و در زمینه بازاریابی داخلی و خارجی محصولات و خدمات ، به عنوان یک ابزار نوین، کمک شایسته به بخش بازاریابی این شرکت بنماید.

در حال حاضر این وب سایت تنها با زبان فارسی فعال است که در آینده نزدیک وب سایت انگلیسی نیز راه اندازی خواهد شد همچنین متعاقبا و باتوجه به نیاز مجموعه سایر زبان ها نیز اضافه خواهند شد.با توجه به اهمیت نظر مشتریان و بازدید کنندگان محترم، این شرکت همواره منتظر پیشنهادات و انتقادات سازنده، بازدید کنندگان عزیز و گرامی خواهد بود. نقطه نظرات خود را می توانید از طریق ایمیل مندرج در پایین همین صفحه یا اطلاعات موجود در بخش  “تماس با ما” ارسال فرمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانه درباره ماتماس با ما