تجهیزات شبکه و زیرساخت

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

تجهیزات شبکه و زیر ساخت

تجهیزات شبکه و زیر ساخت

با توجه به اهمیت زیرساخت شبکه های کامپیوتری و همچنین تجهیزات بکار گرفته شده این شرکت با سابقه طولانی در راه اندازی شبکه های پسیو ادارات و بانک ها و آشنایی با انواع برندهای پسیو در ایجاد بستر مناسب و استاندارد با بکارگیری از متخصصین خود در زمینه های مشاوره ، طراحی ، بررسی و شناخت نیازهای سازمان و انتخاب تجهیزات و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری فعالیت می نماید.
در همین راستا شرکت پارسیان شبکه وارد کننده انحصاری تجهیزات هلوکیبل آلمان و ایفاپل پرتغال ، تجهیزات مورد نیاز این حوزه را ارائه می دهد.
این تجهیزات عبارتند از :
کابلهای دیتا ، شبکه و باس هلوکیبل آلمان

✓ کابلهای فیبر نوری
✓ کابلهای شبکه مسی
✓ کابلهای باس
✓ اتصالات کابل مسی
✓ اتصالات فیبر نوری

ترانکینگ و متعلقات ترانک ایفاپل پرتغال

✓ بدنه ترانکینگ 50*110
✓ اتصلات ترانکینگ50*110
✓ بدنه ترانکینگ 20*75
✓ اتصلات ترانکینگ 20*75

شرکت سامانه های هوشمند پارسیان شبکه به دلیل ارتباط روزانه خود با رنج وسیعی از تجهیزات شبکه، زیرساخت و مخابراتی و کار تخصصی، فنی و پشتیبانی بر روی این نوع تجهیزات، کارفرمایان و مصرف کنندگان را ترغیب می نماید تا برای انتخاب و خرید تجهیزات شبکه مصرفی خود با قیمت مناسب و کارائی لازم از شرکت پارسیان شبکه خرید نمایند. کلیه تجهیزات شبکه توصیه شده قبلا از سوی همکاران ما تست شده و در پروژه های مختلف مورد استفاده و ارزیابی قرار گرفته است.

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  22884262 ، 22883337
[/av_textblock]

خانه درباره ماتماس با ما