تجهیزات اعلان و اطفا حریق

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

تجهیزات اعلان و اطفا حریق

تجهیزات اعلان و اطفا حریق

شرکت سامانه های هوشمند پارسیان شبکه نماینده انحصاری تجهیزات اعلان و اطفا حریق 2MKablo  ترکیه می باشد.سیستم اعلام حریق و یا یک سیستم فعال کننده ی فرمان های اطفای حریق، خود می بایست از کابل کشی مناسبی برخوردار باشد تا حریق در عملکرد آن اختلالی ایجاد نکند. جدای از استفاده از داکت ها و لوله های مناسب برای کابل کشی انتخاب نوع کابل مناسب چه از لحاظ سایز (در فواصل طولانی) و چه از لحاظ نوع پوشش بسیار مهم است. کابل های مقاوم در برابر حریق و کابل های دارای پوشش های فلزی محافظ2MKablo همواره می بایست در نقاط حساس طراحی در نظر گرفته شوند.
کابل های نسوز 2MKablo  ترکیه طبق استاندارد LPCB بصورت مفتولی یا خشک ( Solid ) عرضه می گردند . ولی در مقایسه با برند های معتبر مشابه از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است. نصب و اجرای کابل های اعلام حریق برند 2MKablo  ترکیه راحت بوده و در محیط های محدود و با دسترسی مشکل هم قابل اجراست . معمولا توصیه می شود کابل اعلام حریق نسوز بصورت مفتولی استفاده شود تا در شرایط آتش سوزی از مقاومت بالاتری  برخوردار باشد و در نقاط اتصال به سنسور استحکام بالاتری داشته باشد . از آنجا که یکپارچگی در سیستم کابلی سیستم اعلام حریق بسیار مهم می باشد نباید در بین مسیر از دو یا چند تکه کابل استفاده کرد.

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  22884262 ، 22883337
[/av_textblock]

خانه درباره ماتماس با ما