خدمات نظارت تصویری و ذخیره تصاویر

سیستم‌های نظارت تصویری و ذخیره تصاویر امروزه به یکی از سامانه‌های فراگیر و بسیار پیشرفته تبدیل شده است.سیستم نظارت تصویری در جهت کنترل تردد و حمل و نقل شهری، جمع آوری مدرک برای مراجع قضایی و همچنین جهت برقراری امنیت و آرامش برای افراد جامعه بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. این فناوری در سال های اخیر با گذار از یک سیستم ساده ی آنالوگ و مستقل تبدیل به راهکارهای شبکه ای و دیجیتال شده که در حقیقت صنعت نظارت تصویری را با انقلابی روبرو کرده و طی ان اطلاعات نظارت تصویری به گونه ای دیگر آنالیز ، آرشیو ، توزیع و مدیریت میشوند.

شرکت پارسیان شبکه با استفاده از کارشناسان فنی خود توانسته در تمام زمینه های سیستم های نظارت تصویری پروژه های متعدد بانک ،مراکز نظامی ، و…. را با استفاده از تکنولوژی به روز به پایان برساند.

شرکت پارسیان شبکه با دارا بودن بخش های مشاوره و طراحی ، تحقیق و توسعه ، نصب و راه اندازی ، پشتیبانی و نگهداری خدمات نظارت تصویری و ذخیره تصاویر این امکان را دارد تا کلیه نیازهای مشتریان خود را در زمینه دوربین‌های مدار بسته و کنترل از راه دور و همچنین راهکارهای دیگر در زمینه طراحی و اجرای پروژه های خدمات نظارت تصویری کنترل از راه دور را تامین نماید.

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  22884262 ، 22883337

خانه درباره ماتماس با ما