خدمات تخصصی ویژه سیستم های اعلان حریق

اعلان حریق

امروزه از سیستمهای اعلام حریق به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود تا خسارتهای ناشی از حریق را به حداقل برسانند و همچنین برای اطلاع دادن به ساکنین ساختمان در مواقع بروز حریق از این سیستم ها استفاده می شود تا حدالامکان از تلفات جانی جلوگیری شود. برای تشخیص حریق از اثرات سه گانه آن یعنی دود و حرارت و شعله استفاده می شود. به طور کلی سیستمهای اعلام حریق در دو نوع آنالوگ و آدرس پذیر (Addressable) ساخته شده اند. شرکت پارسیان شبکه با توجه به اهمیت بالای این سیستم و خسارات ناشی از آن طراحی خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا مانند استانداردهای NFPA , EN54,LPCB , UL, DIN انجام میدهد.

تعریف سیستم های اعلام حریق متعارف و سیستم آدرس پذیر

سیستم های متعارف و آدرس پذیر علی رغم تمایز در نحوه هم بندی و سطح فناوری به کار گرفته شده در آنها، در یک اصل مشترک هستند و آن نحوه عملکرد رله گونه آشکار سازها است، همچنین وسایل خبردهنده در سیستم اعلام حریق مانند آژیرها، زنگها، بوقها و لامپها و…. که در صورت بروز حریق و شناسایی آن توسط مرکز کنترل، فرمان گرفته و ساکنین یا افراد داخل ساختمان را مطلع می کنند.این مراکز به دو دسته متعارف ( Conventional ) و آدرس پذیر  (Addressable) تقسیم می شوند.

اعلام و اطفاء حریق

سیستمهای اعلام و اطفاء حریق

سیستمهای اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک

اعلام و اطفاء حریق Fire Fighting

انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی : ۲۲۸۸۴۲۶۲ ، ۲۲۸۸۳۳۳۷

خانه درباره ماتماس با ما