کمپانی پاناسونیک محصولات تحت شبکه دوربین های مدار بسته را با توجه به نیاز کاربران ارائه می دهد. از انواع تجهیزات نظارت تصویری پاناسونیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دوربین های 360 درجه :
دوربین 360 درجه می تواند تصاویر را در اطراف لنز دوربین در همه جهات ضبط کند.حالت های موجود عبارتند از فیش آی، دو پانوراما، پانورام، چهار بعدی PTZ  که میتوان تصویر مورد نظر را بر اساس نیاز کارفرما انتخاب نمود و نمایش داد.
تجهیزات نظارت تصویری پاناسونیک
دوربین های 4K :
ویدئو 4K از تلویزیون به سایر محصولات تصویربرداری مانند دوربین های فیلمبرداری و دوربین های دیجیتال LUMIX پخش شده است. چهار برابر رزولوشن Full-HD قول کیفیت تصویر عالی، اما این همه نیست. مورد برجسته دیگری از 4k امکانات هیجان انگیز در ویرایش است. با برش قطعاتی معادل Full-HD از تصاویر 4K ، عملکرد 4K Photo این اجازه را می دهد تا یک تصویر ثابت با رزولوشن 8 مگاپیکسل را از یک ویدیو 4k ضبط کنید. استفاده از این تابع باعث می شود تا فریم های ویدئویی فردی به عنوان تصاویر ثابت با رزولوشن بالا برطرف شود.


امروزه  استفاده از اینترنت و سرویس‌های پرسرعت اینترنتی موجب ایجاد یک ویژگی جدید nv تجهیزات نظارت تصویری پاناسونیک شده است. دوربین مداربسته پاناسونیک که به آن‌ها دوربین‌های (IP) نیز گفته می‌شود در همه اماکن مانند فروشگاه‌ها؛ کارخانه‌ها و دفاتر قابلیت نصب دارند. کارکرد این دوربین های مداربسته بدین‌صورت است که بعد از نصب، دوربین را به یک شبکه اینترنتی یا شبکه محلی LAN متصل می‌نمایند و افراد می‌توانند در هر مکان و زمان‌ بر محل موردنظر خود نظارت داشته باشند.

استفاده از دوربین‌ مداربسته پاناسونیک موجود کاهش هزینه و رفت و آمد و کاهش نیروی انسانی و در نتیجه موجب بهبود کارکرد عملیاتی می‌شود و ارتباطات و خدمات ارائه شده به مشتریان را ارتقاء می‌دهد.
در حال حاضر شرکت پارسیان شبکه نمایندگی فروش و نصب تجهیزات پاناسونیک را بر عهده دارد.( مشاهده رزومه )
انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید . تلفن های واحد فنی :  ۲۲۸۸۴۲۶۲ ، ۲۲۸۸۳۳۳۷

خانه درباره ماتماس با ما