کامپیوترهای صنعتی وکو (Vecow)

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

کامپیوترهای صنعتی Vecow

معرفی کمپانی Vecow تایوان ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان کامپیوترهای صنعتی در دنیا می باشد .این کمپانی با صادرات به اکثر کشورهای صنعتی و بزرگ دنیا از جمله روسیه آمریکا ، ژاپن ، آلمان و…توانسته است با رنج وسیع و گسترده محصولات خود سهم بزرگی از این صنعت را کسب کند.بزرگترین مزیت کمپانی Vecow علاوه بر رنج وسیع و گسترده محصولات ، همچنین تولید سریع و به سفارش مشتری می باشد. به طوریکه کامپیوترها ، پنل پی سی ها ( HMI ) Vecow را می توان در انداز ه های مختلف و مبنی بر نیاز کاربر به همراه تعداد پورتهای ورودی، خروجی متنوع و برای کابردهای مختلف تهیه نمود.
از جمله تولیدات کمپانی Vecow میتوان به انواع کامپیوتر صنعتی ، انواع مانیتور صنعتی ، انواع پنل پی سی ( HMI ) صنعتی ، انواع مادربرد و بردهای صنعتی کامپیوتری اشاره نمود.شرکت سامانه های هوشمن پارسیان شبکه پایتخت ، نماینده کمپانی Vecow تایوان در ایران می باشد.
[/av_textblock]

[av_image src=’http://www.sspn.ir/wp-content/uploads/2017/03/Vecow1.jpg’ attachment=’2827′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’][/av_image]

[av_textblock size=” font_color=” color=”]
انتخاب درست اولین قدم از یک خرید هوشمندانه است ، برای بهترین انتخاب کارشناسان فنی پارسیان شبکه در کنار شما هستند. شما میتوانید پیش از خرید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان فنی پارسیان استفاده کنید .

تلفن های واحد فنی :  22884262 ، 22883337
[/av_textblock]

خانه درباره ماتماس با ما